最近瀏覽「人在中環」網誌,作者CK寫了一篇關於處理員工"Sick Leave"的方法,鬆緊有致,值得學習,故引用加以參考應用如下 :

有關Sick Leave

大口仔講開同事Sick Leave既問題,咁呢樣野以前其實都寫過架啦。咁我又講少少我既expereince丫。

我以前班同事,呢個問題其實都幾嚴重。總之禮拜一呀,長假期之後,總會多左一批同事sick leave既。同事們都傾向同我表達佢個病假係真既,冇花冇假。做老細,見到佢拎住張醫生紙俾你睇,基本上你都冇得再challenge佢架啦。又或者咁講,再challenge佢,都冇咩意思。雖然大家都知,要拎一張合資格既醫生紙返公司交差,其實並唔困難。

不過呢,問題就出響,大家都太過focus響個「病假」既真偽上面囉。同事們既錯覺係,佢地覺得只要個sick leave係真,或者正確些少講,個sick leave有support俾佢去present到好似真既一樣,咁就大條道理可以放假。咁如果做老細同上司,都follow呢一個思維既話,咁下屬放sick leave既情況,我覺得就只會越黎越放肆囉。是關老細唔係medical professional,冇得challenge醫生既專業決定。講得難聽d,如果同事係用心不良既,佢其實係拎張醫生紙黎「大」你囉。

咁所以我自己既做法呢,通常我都係俾個message我既下屬,同佢地講,大家成年人,你告得病假,我就信你係真囉。當然,醫生紙我係要照收既。不過咁,我要求我既下屬,係要有一個健康既身體去應付一個禮拜五日半既工作。咁假如你sick leave真係好多既話,我唔理佢真又好假又好,我只會懷疑,你有冇足夠既體能同health condition去應付我呢一份工作囉。

咁同事慢慢收到呢一個message既時候,病假既數量,又真係減少左好多。至低限度,我覺得係一個合理既水平啦。

當然啦,響呢個合理既水平之中,我都依然覺得,呢堆病假,當中係有真亦有假既。不過與其去逐一估佢既真偽,識穿佢又耐佢唔何,我倒不如容許佢地有「適量」既蠱惑,等同事們自己去調節好過囉。

其中有一位讀者cc 有下述回應,讓我感到正能量重現,人與人的彼此信任,他說 :

我自己本身很少很少sick leave,幾乎一年都冇。所以如果我sick leave 的時候,老闆一定估我真係sick 囉。
對於sick leave,我唔想去呃公司,因為工夫係你既就係你既,冇得走。

唔知大家又會點睇呢個問題呢 ?

******

大部分資料引自 : http://manincentral.blogspot.hk/2008/01/blog-post_29.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    文皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()